בין הפוסטים המועלים לרשתות החברתיות ולאתר הבית, מסתתר לעתים מידע רב על אודות לקוחות העסקים הללו, דוגמת מכתבי תודה שאלו כתבו או תמונות וסרטונים מעבודות שבוצעו ללקוחות מסוימים. ומה אם ההכנסה של אותו לקוח לא נרשמה או לא דווחה כהלכה? לאחרונה, פורסמה באתר גלובס כתבה בנושא, המדגימה כיצד עסקים ששיתפו פוסטים הקשורים ללקוחותיהם 'סיבכו' אותם בביקורת של מס הכנסה וחשפו אי דיווח של עסקאות בספרי העסק.
כך למשל, מובא מקרה של עסק למכירה ולהשכרה של שמלות כלה, שהציג חוות דעת של לקוחות מרוצות. את הפוסטים קראו גם חוקרי מס הכנסה, שהצליבו בין חוות הדעת בפייסבוק לבין הנתונים בספרי העסק. החוקרים גם יצרו קשר עם הלקוחות שתועדו, ומצאו כי לא נרשמו כנדרש הכנסות בגובה של כ-20 אלף ש"ח. הביקורת הזו הייתה אחת מתוך עשרות ביקורות שביצעה רשות המיסים בתל אביב-יפו בלבד, ומהן עולה כי בכ-9% מהעסקים שנבדקו התגלו הכנסות שלא נרשמו כנדרש